Kik vagyunk? Mit csináltunk? Kiknek dolgoztunk? Miket készítettünk? Karrier Kapcsolat Blog
rblmarketing blog

Ismét újított a Facebook

→ Balázs

Az elmúlt időszakban sorozatos újításokkal lepte meg a hirdetőket a Facebook, és a folyamat a jelek nem állt le. A közösségi oldal játékain belül kínál innovatív megoldásokat a hirdetőknek az új szolgáltatás, a Supersonic Ads.

A kutatások szerint a Facebook 800 millió felhasználója közül 55 millióan játszanak valamilyen Facebook játékon, ezzel napi 7,7 millió órát töltenek a monitor előtt. A felhasználók 24%-a pedig szívesen fizet azért, hogy a játékban előnyökhöz, pontokhoz jusson. Ugyanezért akár napi 3 percet is hajlandóak áldozni, hogy a hirdetők márkaüzeneteit befogadják. Ezek a tények arra késztették a Facebook csapatát, hogy valamilyen innovatív módon játék közben is behálózhassák a fogyasztókat.

 

A Supersonic Ads azoknak a felületeknek az összefoglaló neve, melyek egyedülállóan új megvilágításba helyezik a hirdetést a Facebook világában. A játékokon belüli hirdetés olyan lehetőséget ad a reklámozók kezébe, ahol teljesen újszerűen, nagy szabadságot és kreativitást megengedő módon érhetik el a fogyasztókat, tetézve mindezt azzal, hogy a felhasználót érdekeltté teszik a reklám befogadásában. Több lehetősége is van a márkáknak, hogy üzeneteiket elhelyezzék a játékokon belül: kirakhatnak videókat, brandelhetik a játékok különböző elemeit, de akár bizonyos eredmények elérését is köthetik vásárláshoz, vagy alkalmazások letöltéséhez. Ezek a lehetőségek a mobil alkalmazásokban ugyanígy elérhetőek.

 

A világon már nagy sikerrel alkalmazott megoldásokat az Insomnia reklámügynökség hozta el Magyarországra, az értékesítésben pedig a Geo Sales & Promo lesz a partnere. „Azt gondolom, a Supersonic Ads megjelenésével új időszámítás kezdődik a digitális kommunikációban, amely végre leszámol az unalmas online kampányokkal. Ez a felületrendszer olyan szabad mozgásteret biztosít a márkáknak, hogy a hirdetéseknek valóban csak a fantázia szab határt.” – mondta el Erdős Gergely, az Insomnia reklámügynökség ügyvezetője.

 

„2009 óta vagyunk a Facebook kiemelt stratégiai partnere. Az évek során online divízió vezetőnk, Kismartoni Zsolt irányításával több mint 800 lokális és regionális kampányt vezényeltük le, ahol az átkattintások száma megközelítette a 3 milliót. Örömmel veszünk részt a Supersonic Ads bevezetésében, hiszen ez egy újabb olyan eszköz, hogy amivel még sikeresebbé tehetjük ügyfeleink kommunikációját.” – tette hozzá Földes Ádám a Geomédia csoport vezérigazgatóhelyettese.

Forrás: http://www.mmonline.hu/cikk/ismet_ujitott_a_facebook