Kik vagyunk? Mit csináltunk? Kiknek dolgoztunk? Miket készítettünk? Karrier Kapcsolat Blog
rblmarketing blog

A Te céged benne van az 1%-ban?

→ Balázs

Infografika, a leghatékonyabb marketingeszköz

 

Az emberiség több mint fele vizuális típus (65%), azaz az észleléshez leginkább a szemüket használják, a megértéshez pedig a vizuális feldolgozást. Előnyben részesítik a vizuális információt, például az ábrákat és a grafikonokat, a könyvekben és az előadásokban pedig a vizuális tartalmat kedvelik. Ezt egyre inkább figyelembe veszik és szem előtt tartják a cégek, vállakozások, és az újfajta megoldás számokban is mérhető eredményeket mutat (amelyet szintén infografikus módon mutahatnak be). Tagadhatatlan: megnőtt az igény az adatok koherens, átlátható és izgalmas bemutatására.

Mi is az az infografika?

Adathalmaz vagy ötletek képi bemutatása, amely igyekszik complex információt adni a közönség számára egy egyszerű, könnyen átlátható, érthető és memorizálható formában.

Megvétózhatatlan érvek

  • Az agy az információk 99%-át kiszűri, és csak a maradék 1% jut el az agyunkig. Ebben az 1%-ban vannak az infografikák.
  • Az elmúlt 2 év alatt az “infografika” szóra való Google keresés 800%-kal növekedett.
  • Azok, akik weboldalukon inforgrafikus megoldásokat is használnak, 12%-kal nagyobb látogatottsággal, olvasottsággal bírnak.
  • A közösségi médiában sem semleges a szerepük. Például az elmúlt 1 órában 540 twitter tweet jelent meg a témában, havi szinten pedig 354 ezer tweetet számolhatunk.

Jó tanács a cégeknek, vállalatoknak: a siker érdekében legyenek benne az 1%-ban!

 

További adatok és a konkrét infografika:

Misley Helga

Forrás: http://neomam.com/blog/infographics-make-great-marketing-tools/