Kik vagyunk? Mit csináltunk? Kiknek dolgoztunk? Miket készítettünk? Karrier Kapcsolat Blog
rblmarketing blog

Erősített mobilon a Facebook

→ Balázs

A Facebook mobilhirdetésekből származó bevétele az összbevétel 30 százalékát tette ki az idei első negyedévben, szemben a tavalyi utolsó negyedévben mért 23 százalékkal. A cég negyedéves bevétele 1,46 milliárd dollárt tett ki.

A Facebook az utolsó negyedévben bevételének már 30 százalékát mobilhirdetésekből szerzi, ami 7 százalékos növekedést jelent a megelőző negyedévhez képest – írja az Advertising Age a cég pénzügyi jelentése alapján. A cég tavaly februárban, az elemzők szerint meglehetős késéssel vezette be a mobilhirdetéseket, köztük a mobilalkalmazások hirdetéseit is.

A Facebook első negyedéves bevétele 1,46 milliárd dollárt tesz ki, ami 38 százalékkal több, mint az előző év azonos időszakában (1,06 milliárd dollár), de 8 százalékkal kevesebb a tavalyi 4. negyedéves bevételnél (1,59 milliárd dollár), amit viszont főleg a karácsonyi vásárlások dobtak meg. Az 1,46 milliárd dolláros bevétel 85 százaléka, 1,25 milliárd dollár származott reklámokból.

A Facebook nettó profitja 219 millió dollár volt, ami 7 százalékkal magasabb a tavalyi első negyedéves nyereségnél. A cég költségei 60 százalékkal emelkedtek tavaly óta, főleg az infrastrukturális fejlesztések és új munkatársak felvétele miatt.

(forrás: Kreatív Online)