Kik vagyunk? Mit csináltunk? Kiknek dolgoztunk? Miket készítettünk? Karrier Kapcsolat Blog
rblmarketing blog

Új rajongókért indít hirdetési eszközt a Facebook

→ Balázs

Új reklámeszközt vezet be a Facebook, amely abban segít a márkáknak, hogy új- meglévő rajongóikhoz hasonló jellemvonású- fogyasztókat érjenek el. 

A “Lookalike Audiences” nevű eszközt a közösségi hálózat globálisan indítja útjára. A fejlesztés új rajongók megszerzésében, a márkatudatosság építésében, az oldalregisztrációk növelésében, a kuponozásban és végső soron az értékesítésben segít.

A Lookalike Audiences, a platform tavaly elindított Custom Audiences eszközének kiegészítője, amely lehetővé teszi a marketingesek számára, hogy információkat szerezzenek meglévő vásárlói adatbázisaikból – például e-mail címekhez, felhasználói azonosítókhoz és telefonszámokhoz jussanak hozzá a célzott hirdetések megkönnyítése végett.

Az új alkalmazás az adatbázis bővítésére szolgál- a meglévő ügyfelekhez hasonló érdeklődésű és demográfiai jellemzőjű potenciális ügyfelek reklámelérését segíti. A Lookalike Audiences két keresési opciót tartalmazna. A “hasonlóság” fül a fogyasztók azon 1 százalékának elérését segíti, amely a leginkább hasonló a márka meglévő közönségéhez, míg a “nagyobb elérés” opció, már tágabb 5 százalékos megfelelési arányban keres.

A Facebook “néhány hétig” tesztverzióban futtatja az eszközt, a márkák egy kiválasztott csoportja körében. A tesztelés során a Fab.com dizájncég méltatta a fejlesztést, miszerint az, alacsonyabb költséggel nagyobb és gyorsabb megtérülést hoz- idézi a marketingweek.

Forrás: http://www.marketinginfo.hu