Kispénzből “bitangjó” tévéreklámot sikerült kreálnia, a National Geographic Channel-nek és a Corner ügynökségnek. A hirdetés, egy az 1980-as évekre fókuszáló műsor-sorozatot harangoz be.
A “The 80’s- The decade that made us” programsorozatot egy örökké forgó Rubik-kocka vezeti fel, amely akár a sokat kárhoztatott évtized szimbóluma is lehetne- értékel a thedrum.com. A kisfilm teli van “okos kis ötletekkel” – amelyek közül a berlini fal ábrázolásának állóképe kiemelkedik.
A marketinges portál szerint e hirdetés, a költségcsökkentések korszakának legkreatívabb alkotásai között van- hiszen nyilvánvalónak látszik, hogy kis büdzsével készült.
A Corner ötletét a Partizan ügynökség Hoku&Adam művésznevű rendezőpárosa vitte vászonra.
A National Geographic Channel műsora, egy egész generációt igyekszik tükrözni és az időszak politikai, társadalmi, kulturális és technológiai robbanását kívánja bemutatni- amelyben a digitális korszak születése is zajlott.
RBL megjegyzés: Tényleg jópofa, de luttunk mi már ennél olcsóbb és kreatívabb reklámot!
Például ez olyan: http://www.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM
A cikk forrása: http://www.marketinginfo.hu/