Kik vagyunk? Mit csináltunk? Kiknek dolgoztunk? Miket készítettünk? Karrier Kapcsolat Blog
rblmarketing blog

Az amatőr webes szövegírók 10 hibája

→ Balázs

A weboldal és webshop tulajdonosok számára kézenfekvőnek tűnik, hogy a weboldalakon megjelenő szövegeket maguk írják, vagy házon belül kollégákkal írassák meg. Hiszen Wordje mindenkinek van  és írni is mindenki tud az általános iskola óta. Mi magyarok értünk még a focihoz, a politikához és a marketinghez is, igaz? Szóval, a weboldal tulajdonosok az gondolják, hogy így […]

Twitter marketing: reklám 140 karakterben

→ Balázs

A twitter egy rémesen egyszerű mikroblog oldal egy apró csavarral. A megosztásra szánt gondolatok nagysága (nem mélysége) 140 karakterre van korlátozva. Ez valakinek lehet zavaró, hátráltató tényező, másoknak viszont (akik nem tudnak vagy akarnak egy tisztességes posztot megfogalmazni) maga a blog paradicsom. Ezen leírás alapján nem sokban különbözik a Facebooktól ezért jogosan felmerülhet a kérdés […]

Infografika, a legegyszerűbb és leghatékonyabb reklámeszköz

→ Balázs

A legtöbb ember vizuális típus; képi úton jóval hatékonyabban képes feldolgozni azt, amit lát. Előző heti cikkünkben az infografikák alapvető tulajdonságait mutattuk be egy klassz infografika által, hatékonyságát, indokoltságát pedig mostani írásunkban kívánjuk még inkább megerősíteni. Miért használják egyre többen? Mert… könnyen érthető és könnyen feldolgozható, ha jól van elkészítve, kirívóan emlékezetes maradhat, vizuális mivolta […]

Szerelmes szívek, számok (infografika)

→ Balázs

Február 14, Valentin és Bálin nap: éhségsztrájkot indítasz vagy rózsaszirmokban úszkálsz életed párjával?   Bármelyik csapatba is tartozol, tudnod kell, ez a nap nem csak a szerelemről szól, hanem a számokról, pontosabban a pénzről is. Nézzünk kicsit a rózsaszín köd mögé, vajon mi történik pontosan február 14-én? Kupidó nyila vajon mindig célba talál? És mi […]

Bevezető a keresőoptimalizáláshoz

→ Balázs
Google & SEO

Az internet piaci megjelenése óta léteznek különféle keresőmotorok, amelyek kulcsszavak és kifejezések segítségével a böngésző társadalmat eljuttatják az ő keresésüknek megfelelő oldalakra. A mai Y vagy Z generáció számára ez a kereső nem más, mint a Google, de azok, akik még fekete-fehér tv-n kezdték a képernyőfüggést, ráadásul hétfőnként a csehszlovák adással kellett beérniük, na, ők […]