Kik vagyunk? Mit csináltunk? Kiknek dolgoztunk? Miket készítettünk? Karrier Kapcsolat Blog
rblmarketing blog

Milyen akkor a jó infografika?

→ Balázs

Nem csak a Microsoft teremtett új divatirányzatot a csempéknek hívott flat designnal, hanem az egyre népszerűbb infografikák is átalakították a vizuális kommunikációt.

Az már elcsépelt tény, hogy nem, vagy igen felületesen olvassák a látogatók a weboldalakat, ezért kell figyelemfelkeltő címsorokat, jól tagolt tartalmat, alcímeket használnunk a weboldalunkon.

Az információ még gyorsabb átadására született infografika őrület hamar megtalálta a helyét, sőt divatot teremtettek és már nem csak ott használják őket, ahová eredetileg kitalálták – az adatok, információk pontos, gyors átadására – hanem megtalálhatjuk őket már divatcikkeken is, trendi lett.

De vajon melyik infografika a jó? Milyen grafikai elemeket érdemes használni? Mit értenek meg gyorsabban, mire emléknek a felhasználók?

Ennek járt utána a Michelle Borkin, a Harvard Mérnöki és Alkalmazott Tudományok Iskolájának doktorandusza.

A Kreatív cikke: http://www.kreativ.hu