Kik vagyunk? Mit csináltunk? Kiknek dolgoztunk? Miket készítettünk? Karrier Kapcsolat Blog
rblmarketing blog

Miért nem Visibility?

→ Balázs

 

Sokan kérdezték, hogy mi történt, miért léptem ki az éppen csak 1 éves VISIBILITY digital Hungary Kft-ből, amiben ráadásul tulajdonrészem is van? Megérte egyáltalán az eladás? Mi lesz most? Mi lesz a VISIBILITY-vel és mi lesz velem és az RBL-el?

A kilépésem óta eltelt 1 hónap, így távolabbról és érzelmileg már kevésbé terhelten tudok visszagondolni a történtekre.

Ami biztos, hogy bár még nincsen lezárva köztünk tulajdonosok között az ügy, de én azt gondolom, hogy mindenképpen megérte az egy éves együttműködés. A számomra jó és rossz dolgokkal együtt. Mert rengeteget tanultam a szlovák tulajdonostársaktól menedzsmentről, szakmai dolgokról. Sokat tanultam a hibáinkból is, hiszen a hibák a siker fontos állomásai. Nem utolsó sorban sok értékes emberrel ismerkedtem meg a VISIBILITY pozsonyi irodájában, remélem lesz alkalmunk még találkozni a jövőben, meginni 1 sört a belvárosban a bryndzové halušky mellé.

Azt is érdekes volt végig élnem, hogy 11 év önálló vállalkozó lét után miként tudok együtt dolgozni főnökökkel, miként tudom elfogadni azt, hogy a döntéseket már nem én, vagy nem csak én hozom, hanem megmondják nekem mit kell tennem. Hogy az időbeosztásomat sem én szervezem, hogy bizony, alkalmazkodnom kell. Nem volt egyszerű.

Emlékszem a rendszerváltásunkat követően hogy lesajnáltuk a szomszédainkat, románokat, szlovákokat az ottani életszínvonal miatt. Jelentem Szlovákiában jobbak a fizetések, jobban fizetnek az ügyfelek, bővül a piac és bár ott is jelen vannak azok problémák, amikkel mi is küzdünk itthon (szűkülő büdzsé, ingyen munka igénylése az ügyfelek részéről, késve fizetés, stb.) az ottani lehetőségek bővülnek, nem túlélésről, hanem fejlődésről beszélnek.

Visszatérve az elválás okaira.
Egyikünk sem ezt a lovat akarta, mindegyikünk többet várt a másiktól. Lehet, hogy mindenkinek, lehet, hogy senkinek sincsen igaza. Nem tudom, ennek megítéléséhez kevés volt az 1 hónap, ami eltelt, térjünk vissza rá később.

Most a mielőbbi és korrekt lezárásra és a folytatásra koncentrálok. Nem ismerem a tulajdonostársak szándékait a VISIBILITY-vel kapcsolatban és nem is vagyok felhatalmazva rá, hogy nyilatkozzam. Nem is tartanám korrektnek. Ha akarnak majd kommunikálnak.

Az RBL Marketing-nek konkrét tervei vannak: folytatja tevékenységét ott, ahol abbahagyta. 11 évvel ezelőtt azért hoztam létre, hogy marketing outsourcingot szolgáltassunk egy kapus rendszerben ügyfeleinknek. Outsourcing szolgáltatásunkat outsourcing felépítéssel, mindig az ügyfél igénye szerinti csapat szervezésével, mozgatásával. Ezt ma butik ügynökségnek hívják. Az új digitális tapasztalatokkal még erősebbek vagyunk, még hatékonyabban tudjuk segíteni ügyfeleinket abban, hogy elérjék üzeneteikkel, termékeikkel a célpiacukat.

És most, hogy ismét a magam ura vagyok, több időt írtam elő magamnak feltöltődésre, tudatos életmódra, mert a friss ötletek, a kreativitás nem a 14 órás műszak után érkezik. Valamint több időt szeretnék szentelni életemből az Ügynek, ami megtalált 2008-ban és hiába rakom, dobom félre, mint a bumeráng megtalál, és foglalkoznom vele. Akik közelebbről ismernek tudják, hogy ez a www.termelotol.hu oldal, a vidéki termelők, termelői termékek ügye. Sőt, amióta magam is vidéki lettem ez a Galgafarm és a Galgahévízi Ökofalu ügye is.

Kövess minket továbbra is a Facebookon vagy figyeld blogunkat, hamarosan érkeznek szakmai anyagaink, amikből magad is sokat javíthatsz kommunikációd hatékonyságán.

Üdvözlettel, Rönky Balázs, rbl marketing kft., termelőtől.hu alapító