Kik vagyunk? Mit csináltunk? Kiknek dolgoztunk? Miket készítettünk? Karrier Kapcsolat Blog
rblmarketing blog

Megdobja a keresőkampányokat a Facebook reklám

→ Balázs

A Kenshoo digitális marketingcég kutatása szerint a fizetett keresőkampányok hatékonysága akár 30 %-kal növelhetők Facebook hirdetéssel kombinálva.

A társaság, a felmérés készítése során, mintegy 2500 kiskereskedelmi üzlet fizetett webkereső találatait elemezte az Egyesült Államokban. A vizsgált találatok egyik része keresőhirdetésekkel és Facebook reklámokkal egyaránt célozta a közönséget, míg a másik fele csak fizetett keresést alkalmazott.

Az eredmények azt mutatták, hogy a keresőreklám és a Facebook hirdetés kombinációja 30 %-kal több megtérülést produkált a reklámokra fordított kiadások tekintetében. A kettős használat ezenfelül 24 %-kal megdobta a megrendelések átlagértékét, mivel a közösségi hirdetés tehetősebb fogyasztókat vonzott a kiskereskedők felé.

Az átkattintási arány szintén növekedett- igaz szerényebb 7%-os mértékben- ennek ellenére a kutatócég szerint a közösségi reklám pozitív hatással van a fogyasztói tudatosságra és a márkamegítélésre.

Ennél talán még fontosabb eredmény, hogy a Kenshoo úgy találta, a fizetett keresőreklám és a Facebook aktivitás együttes használata 4,5%-kal csökkenti az ügyfél-szerzésenkénti költségek (CPA) rátáját- tájékoztatott a warc.com.

Forrás: http://www.marketinginfo.hu/