Kik vagyunk? Mit csináltunk? Kiknek dolgoztunk? Miket készítettünk? Karrier Kapcsolat Blog
rblmarketing blog

Képernyő cunami

→ Balázs
mobil

A képernyők száma drasztikusan megnövekedett az utóbbi időben, mégis nagyon kevés konkrét elemzés van arról, hol is állhat be az új egyensúly, hova kell terhelni.

Legtöbbünk fejében még mindig a PC él prioritásként, de gyors elmozdulást látunk a telefon és a tábla irányába elsődleges platformként, ez a változás sem teljesen egyértelműen kifutott, még a platform háború nem állt be olyan szintre, ami mellett könnyedén leszögezhető, milyen platformokat és ott milyen méreteken fogunk használni.

Csak néhány példa az utóbbi időből, amik jelentős kihívás elé állították a képernyőre szállító cégeket. Az emberek megszerették a nagy képernyős telefonokat, a kis képernyős tableteket, az okos eszközről vezérelhető TV-t. Aki most minden energiáját a PC-re fókuszálja, már most látszik, hogy rossz lóra tesz, aki a webet támogatja csak a mobil alkalmazások helyett, az se megy jó irányba. Aki a nyugati mintát követi, annak sincs jó hír, mert bár sok adatban közelítünk, a felhasználsi módok teljesen eltérőek.

A túloldalon komoly kockázatok is vannak. Aki nem választ jól platformokat, az könnyen pénznyelő automatát készíthet digitális kimeneteiből, aki viszont jól dönt, az hosszú távra alapozza meg egy már sokkal konszolidáltabb digitális világban a saját szerepét.

A penetráció, potenciál és rugalmasság a képernyő méretek irányába. Ha valaki jól akar haladni, külső paraméterek kapcsán ezeket érdemes figyelembe venni.

Forrás: http://doransky.hu/