Kik vagyunk? Mit csináltunk? Kiknek dolgoztunk? Miket készítettünk? Karrier Kapcsolat Blog
rblmarketing blog

A túl sok rajongó hátrány?

→ Balázs

Ismét törhetik a fejüket a közösségi médiáért felelős kommunikációs szakemberek, marketingesek. Először azzal kellett szembesülniük, hogy a pénzzel, energiával, kreativitással összegyűjtött rajongókat nem tudják a hírlevélben megszokott módon elérni, hiszen a Facebook folyamatosan nehezítette, nehezíti a saját rajongók elérését. Így nem lehet mit tenni, az oldalak üzemeltetői hirdethetnek a saját pénzen összetoborzott rajongóiknak. Az okosabbak nem bízták a Facebookra fogyasztóik elérését és olyan alkalmazásokat fejlesztettek, úgy kommunikáltak, hogy a rajongók e-mail címe és neve a jövőben rendelkezésükre áll – de ez egy másik történet.

A napokban elvégzett kutatás szerint a fogyasztók kifejezetten rossz szemmel, bizalmatlanul nézik az összegyűjtött magas rajongószámot.

A felhasználók azokat a Facebook-os márkaoldalakat ítélik meg inkább pozitívan, amelyek közepes nagyságú rajongótáborral bírnak. A 10 ezer like feletti site-ok már kevésbé vonzóak- állapítja meg egy új kutatás.


A Marketing info cikke…