Kik vagyunk? Mit csináltunk? Kiknek dolgoztunk? Miket készítettünk? Karrier Kapcsolat Blog
rblmarketing blog

A mobil “megöli” a márkahűséget?

→ Balázs

Az in-store mobilvásárlók 55 százaléka egy rivális kiskereskedőnél vásárolt terméket, miután telefonjával kiderítette, hogy az jobb árat kínál megszokott üzleténél- állítja a Tradedoubler új kutatása.

mobil engedmény

mobil engedmény

A “Performance Marketing: Mobile & Shopping” című összeurópai felmérés úgy találta, hogy az okostelefonos vásárlók körében trenddé vált az akciók vadászata: a megkérdezettek 52%-a csatlakoztatott már legalább egy teljesítménymarketing alkalmazáshoz telefonjával.

A vásárlók körében a legnépszerűbbek az ár-összehasonlító oldalak voltak (32%), amelyet a kupon/utalvány akciók(23%), a hűség- és jutalomprogramok (22%), a napi ajánlat/csoportos vásárlás akciók (20%) és a pénzvisszafizető alkalmazások(19%) követtek.

Az okoskészülékes vásárlók ötvenegy százaléka kereste már a kedvezményes utalványokat mobilján, míg 44%-uk rendszeresen használja a mobilon kapott kedvezményeket.

“Az erős márkák veszítettek dominanciájukból a bevásárlóközpontokban, mert túl nagy jelentőséget tulajdonítottak a márkahűségnek, és nem elegetaz ár/érték aránynak és az új csatornáknak- beleértve a mobilalkalmazásokat. Pedig a vásárlók ma már igénylik és elvárják ezeket- idézi a mandmglobal Dan Cohent, a Tradedouble regionális igazgatóját. Szerinte az akcióvadászat trendje tovább fog terjedni és vevőit veszítheti az a cég, amely nem készül fel erre.

Forrás: http://www.marketinginfo.hu/