A szolgáltatástól azt remélik, hogy az összegyűlő adatok segítségével jobban meg tudják majd célozni a lehetséges vásárlókat a cégek, s ezáltal növekszik a forgalom. “A kutyatulajdonosok nem kapnak majd macskaeledel kupont, a tinédzserek szüleinek pedig nem pelenkát fogunk kínálni” – magyarázza Spencer Spinnell, a Google Commerce menedzsere közleményében.
A fogyasztók a webáruházak oldalain találják majd meg a gyártók kuponjait, amelyeket Zavers fiókjukba menthetnek majd el – egy kicsit az Apple Passport működéséhez hasonlóan, amelyet az iPhone újabb modelljeiben találhatunk. A vásárlás és a fizetés egyébként a megszokott módon működik. A visszatérítés valós időben történik, a megtakarítás automatikusan levonódik a vásárláskor egy kód megadásával.
A Google 2011 végén vette meg a Zave Networks-öt, 2012 novemberében pedig az Incentive Targetinget, amely az ügyfelek azonosítását és viselkedésen alapuló targetálást tesz lehetővé a kereskedők és a gyártók számára – emlékeztet a Mediapost.
Forrás: http://www.marketinginfo.hu/